Wednesday, August 4, 2010

sorry, wrong number

masa aku kecik2 dulu,,especially time sekolah menengah la.
sebab zaman tuh teknologi dh mula canggih dan berkembang dengan pesatnya..
masing2 dah mampu nak ade handphone sendiri..
masa tu la zaman duk kacau2 orang..
menyamar sana sini..taktik nak mengorat aweksss n balakksss....

malam tadi, tibe2 ade seorang mamat ni call..
no memang takde dalam simpanan rekod kira-kira aku la (contact number)..
tanpa memberi salam..
tiba2 nk terus terjah aku..tanya aku ni siapa..
aku dengan blur nye tanya la balik asal plak tiba2 nk tanya aku siapa..
padahal die yang call aku kan...
then die cakap tadi aku ade call die..
sumpah xde...pastuh yang mamat ni konon2 cam perasan la ade awekss nk ngorat ke kn..
xde maknanye...hahahha..
aku pun puas la dok CSI adik2 aku ni..
kot2 la dorg ade nak kacau org ke kn..tapi xde pn...
cam kepelikan melanda..agaknye ade berlaku crossing line ke ape..aku xtau la nye...
musykil2..
.sebab mmg aku tengok dlm log hp aku ni..takde...huhuhuhu..
kepada empunya number 01*-***2425..sorry la eyh..i taknak ngorat u pn..hhahahha...kepada syarikat yang berkenaan...kenapa perkara ini bole berlaku???.....


1 comment: