Tuesday, August 3, 2010

HANTU!!!!!!



hai semua..lama aku tak update blog neh...
semalam ada benda lawak yang berlaku antara aku ngn adik aku..ayien..ahahhahaa....
pagi ni baru boleh nak gelak-gelak..semalam tak boleh..sebab takut menguasai diri..hahahahha

malam semalam tersangat la panas. lepas mandi pun aku still berpeluh2 lagi. dalam hati terdetik jugak. mintak2 la hujan malam ni..Alhamdulillah hujan sampai ke pagi...

tapi before hujan turun tuh terpaksa la menahan kepanasan dan bahang malam...aku masuk tidur awal malam semalam..sebab tersangat ngantuk..tapi ada makhluk Allah ni yang giat mencari rezeki pada malam hari...NYAMUKKKK!!!....aduih..sangat la sensitif dengan makhluk Allah yang satu ni...
kaki dah cedera dah akibat dari serangan mereka yang bertubi-tubi tuh...kesabaran memang dah sampai ke kemuncaknye..aku bangun dan mencari senjata aku pulak..aku sembur habis2 la ke sekitar bilik aku...then,aku tgk adik aku, ayien masih leka melayan FB sambil makan roti cicah dengan kuah asam pedas..yummeee...kalau aku tak ngantok dh lame aku join melahap..heheheh..after sembur tuh, tak kan aku nk masuk bilik jugak kan..kang tak pasal2 aku turut terkorban bersama2 nyamuk tuh...aku pn ambil keputusan nak tidur kat bilik ayien sementara tuh..aku pun syok la tidur kat tilam die..bole plak terlelap kan..tibe2...jeng3x...aku terdengar suara orang menjerit..Ya Allah..nk gugur jantung aku...rupa-rupanya ayien jerit..die terkejut tengok ade makhluk tidur kt tempat dia,,masing2 terkejut..dengan keadaan yang gelapnye..sume lampu dh tutup...xsempat nk gelak..sebab sangat takut..dalam kepala dah pikir bukan2 dah...aku pun menapak la masuk ke bilik aku semula..perasaan cuak tuh ade lagi..aku dh pikir jangan la ade makhluk lain atas katil aku..perhhhhh..hahahhaha...
.pagi tadi bangun baru bole gelak dengan dia eyh..hahahhaha....







2 comments: