Tuesday, May 11, 2010

welkem back!!

lame gler aku xupdate blog ni,,hahha
virus malas telah menular..hhehehhehe
urm..lately ni..aku lbh byk ketwa..smp aku xde ms nk ngs2,,,
xtau la knp...tp ni kot y aku nk...nk jd syafiqa y periang..mne nk lyn ngs2 ni kan..
agknye aku dh dpt segala jawapan kepada sgla bnd y "tergantung" slame ni.
aku tau..c labu xpnh lupe kan aku..aku kne trime masing2 ade kehidupan msg2 skunk ni...
dh bsr kn sume...sume dh pk nk kawen..pk karier msg2...aku kne trime 2..
pas2 dgn lagi sorg 2...aku dh tau n dh dpt jwpn knp aku ptt lupe kan die,,,,
tuhan dh tunjuk segalanye..Allah itu Maha Adil...syukur padaMu ya Allah...
xde reason aku nk bersedih2 psl die lg dh...
so aku bersyukur sgt2,,,,
skunk ni..aku bnyk hbs kan mse ngn fmly aku..aku dh xrase aku kesorangan lg dh,,,
aku ade mereka..aku ade kwn2 aku y laen...
kt opis pn aku dh mule "ganti" balik gaji2 bute aku dlu 2..hahaha...oooppssss..ahahha..
keberkatan 2 y aku cari,,,aku xnk mkn duit haram...aku berdoa supaya rezeki aku kt tmpt laen
akn tiba juga nnt..dgn keberkatan y aku harap kan ni...
if sumtink bad or musibah terjadi kt kite..kite jgn menunding jari kt org laen..
kite tgk diri kite dlu..ape dosa2 kite y lalu..musibah y terjadi kt dunia ni..hny sbg balasan
untuk kite kt DUNIA shja...di AKHIRAT sane blm tentu kita akan terlepas..
wallahualam...

2 comments: