Wednesday, May 12, 2010

go MALAYSIA!!!!!

wah..criusly,,dh lme xde smgt kesukanan dlm diri aku ni,..
hahaha,,dlu suke tgk bola sbb ade beckham..but since beckham dh senyap ni..
aku pn senyap la...tp bdminton aku suke tgk since zaman wong choon han n roslin hashim gemilang dlu,,
since 2 la aku peminat no 100 badminton malaysia...hahaha,,,
dh lame xrase kemeriahan kejohanan bdminton besar2 cm piala thomas ni,,,
thn ni malaysia jd tuan rumah...berkobar2 aku nk tgk...
mmg mendebarkan la aksi smlm...tp sokongan aku ttp pada skuad malaysia,,
go malaysia...aku xmeletakkan hrapan setinggi gunung kt skuad malaysia nk lawan china jumaat ni,,,tp ckupla if dorg tnjuk kan permainan y TERBAEK!!!,,,,ALL THE BEST SKUAD MALAYSIA,,,

P/S: pnh crash ngn hafiz hashim...dlu la,,hahahha

2 comments:

  1. aku pon crash ngn mamat tu. tpi xdela segile mane. cume skrg terpaut dgn lengan koo kean keat.haha

    ReplyDelete
  2. wah..aku suke rmbut koo kean keat 2,,hahaha

    ReplyDelete