Thursday, September 23, 2010

Rindukan Ramadhan

aku rindukan Ramadhan..sungguh..
kerana:-

Ramadhan
*Buka dan sahur bersama family
*Pengisian ilmu di tengah hari
*solat on time
*less talk

selain Ramadhan
*breakfast, lunch and dinner makan asing2.
*pengisian perut di tengah hari
*solat berterabur
*bnyk cakap

entry ini adalah gara-gara aku tidak dapat menikmati makan malam seperti bulan Ramadhan sebelum ini. Petang semalam mama dan along xsempat nak masak. Panaskan lauk semalam saja. tapi Alhamdulillah la semua orang sempat makan. Aku jek yang xsempat makan.Lauk dah habis. Then dengan sedihnya gorengla telur. Tengah goreng tuh, time tu la pulak gas habis..meraung tak berlagu la aku..uuwwwwaaaa!!! T_T..sebab tuh aku rindukan Ramadhan.tak Pernah skip dinner..:)

No comments:

Post a Comment